2008. május 2., péntek

Türkiz-fekete szalmás szett



13 megjegyzés:

bodzsi írta...

Ez is kelllllll nekem, nagyon nagyon nagyon!!!!!!!!

Bori írta...

Nagyon szép, különleges ez a kis kocka!

Mili írta...

Marcsi nagyon jó ötlet ez a kocka!
Gratulálok! Nagyon tetszenek a színei is!

Erdei Mária Virág / Marcsi írta...

Köszi Mili!

enigma írta...

nagyon belendültél ebbe a mintába, Marcsika...és vadul jól is néz ki:)

Erdei Mária Virág / Marcsi írta...

Köszönöm Kriszti!

Bódisné Pichler Tünde írta...

Én is kész lettem ettől a színkombinációtól! Éééés, nagyon tetszik a kocka ötlete! :)))

Erdei Mária Virág / Marcsi írta...

Köszi Tündi!

Unknown írta...

Ez teljesen a szívem szerinti!!! Hiper-szuper-mega csúúúcs!! A színe: ésszel és szemmel föl nem foghatóan mesés!

Erdei Mária Virág / Marcsi írta...

Köszi szépen Emese!

Tiszi írta...

Hát meg kell valljam, hogy elájultam most ettől!!! Egyszerűen csodaszép. :)

Erdei Mária Virág / Marcsi írta...

Köszönöm szépen Tiszi!

vezsuzsi írta...

Én meg a játékosságától vagyok oda! Ezt imádom benne!